Pentru anularea unei comenzi puteți contacta agenții noștri de la departamentul de vânzări la numărul de telefon afișat în partea de sus a site-ului sau puteți cere acest lucru la adresa de e-mail afișată în același loc (Customer Service), in ambele cazuri oferind numele pe care a fost făcută comanda sau numărul comenzii si opțional, motivul anularii.

Puteți beneficia de consultanta din partea specialiștilor noștri prezenți in showroom sau puteți trimite un e-mail pe adresa de email afișată în partea de sus a site-ului (Customer Service).

Datele de contact si livrare pot fi modificate direct de către fiecare client.

Tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau si apoi vei avea acces la toate datele completate inițial când a fost creat contul

Cuponul de reducere se poate folosii în momentul finalizării comenzii. În partea stângă sus ești întrebat dacă “Ai un cupon?”.

Pentru aplicarea cuponului trebuie să dai click pe “Dă clic aici pentru a-ți introduce codul”. Se va deschide o nouă secțiune cu un câmp pentru introducerea codului de reducere și un buton în dreptul acestuia pentru aplicarea cuponului pe comanda.

Factura cu datele greșite este necesar sa fie stornata si trebuie emisa o noua factura fiscala, cu datele corecte. Operațiunile de stornare si de emitere a unei noi facturi fiscale se pot realiza doar in cursul aceleiași luni fiscale si doar pentru facturile cu o valoare mai mare de 500 lei (inclusiv TVA). Daca sunt îndeplinite ambele condiții, contactează Serviciul Asistenta  prin oricare din modalitățile de contact menționate, cu numărul comenzii pentru care soliciți noua factura si cu noile date de facturare.

Încă mai ai întrebări?

SUNAȚI PENTRU ORICE
VĂ STĂM LA DISPOZIȚIE

0773 743 562

SCRIEȚI EMAIL ȘI VĂ VOM RĂPSPUNDE

office@alo-magazin.ro